Zanim wyślesz do nas wiadomość, prosimy o zapoznanie się z najczęściej zadawanymi pytaniami.

Jakie są koszty wysyłki dla zamówień ze sklepu internetowego?
Koszt wysyłki 23zł (wpłata na konto) 28zł (przesyłka pobraniowa) bez względu na ilość produktów  w zamówieniu. Zamówiony towar, dostarczamy wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Koszt dostawy może ulec zwiększeniu, w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach lub większej wadze. Standardowa przesyłka jest do 31 kg oraz wielkości nie przekraczającej wymiar 140cm x 60cm x 60cm. Każda przesyłka jest przygotowywana pod konkretne zamówienie , dokładamy wiele starań by  towar do wysyłki był  odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Jakie są inne formy wysyłki mojego zamówienia
Jeśli posiadają Państwo umowę z własną firmą kurierską możecie wysłać kuriera na własny koszt po odbiór zamówienia. Towar zakupiony na kwotę powyżej 400zł wysyłamy GRATIS ! z zachowaniem  wielkości standardowej przesyłki. Nie wysyłamy towaru za pośrednictwem Poczty !!!
Jakie metody płatności są akceptowane w sklepie internetowym?
W obecnej chwili do wyboru są dwie podstawowe formy płatności: Wpłata na konto bankowe (płatność przelewem) Numer rachunku bankowego 65 1140 2004 0000 3402 3597 0606  (mBANK) lub przesyłka pobraniowa czyli płatność przy odbiorze przesyłki
Jak długo trwa dostawa?
Towar dostępny w magazynie wysyłamy  po zaksięgowaniu na nasze konto należności za towar. Zamawiająćy otrzymuje przesyłkę w terminie 1 do 2 dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach niezależnych od nas może on ulec zmianie. Czas realizacji wydłuża się od 5 do 7 dni w przypadku przygotowania produktu na specjalne zamówienie.
Jak bezpieczne są zakupy w sklepie internetowym? Czy moje dane są chronione?
Zamawiający dokonując zakupu, wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych podanych w formularzu danych osobowych w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) wyłącznie w celu realizacji umów sprzedaży.
Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?
Duża część produktów przygotowywana jest indywidualnie dlatego też do jego realizacji przystępujemy po zaakceptowaniu projektu.
Czy mogę otrzymać fakturę za zamówienie?
Stadnardowo do każdego zamówienia dołączamy paragon oraz na życzenie kupującego wystawiamy  fakturę VAT.
Warunki sprzedaży – Zasady zwrotów
  1. Każda paczka jest starannie zapakowana, aby towar dotarł do Państwa bezpiecznie.
  2. Do każdego zakupionego przedmiotu otrzymują Państwo paragon, a na życzenie, także fakturę VAT.
  3. Każdy zakupiony przedmiot posiada gwarancję (szczegóły w opisie przedmiotu). Jest ona realizowana w Polsce, co daje pewność zakupów bez ryzyka trafienia na wadliwy egzemplarz – w takich przypadkach wymieniamy sprzęt od ręki, bądź realizujemy naprawę w terminach średnio 4-10 dni.
  4. Posiadamy doświadczenie, fachową wiedzę i potrafimy doradzić naszym klientom. Skontaktuj się z nami, jeżeli masz jakiekolwiek pytania.
  5. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy klient był zadowolony z transakcji, pomagamy w rozwiązywaniu wszelkich problemów związanych z zakupionym u nas towarem.
  6. Jesteśmy przekonani o wysokiej jakości oferowanego przez nas towaru. Dlatego, jeżeli nie spełnia on Państwa oczekiwań, istnieje możliwość jego zwrotu w terminie do 10 dni bez podania przyczyny.
  7. Zamawiający może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne świadczenie na piśmie w terminie 10 dni liczonym od dnia wysłania towaru.
  8. W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie zamawiający powinien odesłać przesyłkę należycie zapakowaną w terminie do 10 dni od daty jej otrzymania. Opłatę za przesyłkę uiszcza kupujący – opłata nie podlega zwrotowi. Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem, chyba, że zostało to wcześniej uzgodnione.
  9. Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nieużywanego (bez jakichkolwiek śladów używania) oraz oryginalnie zapakowanego, jeżeli towar występował w opakowaniu. Towar nie podlega zwrotowi, jeżeli kupujący zdjął elementy ochronne (np. forme styropianową) lub elementy zabezpieczające towar.
  10. Warunkiem otrzymania zwrotu jest odesłanie wraz z towarem dokumentu zakupu – paragonu/faktury oraz dołączenie do paczki czytelnie wypełnionego i podpisanego formularza odstąpienia od umowy.
  11. W przypadku chęci skorzystania z możliwości zwrotu towaru, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.
.